Re: Przetrwać Holokaust
Natalia Romik wyruszyła w Polskę w poszukiwaniu kryjówek, w których chowali się Żydzi w czasie Holokaustu. Odkryła niesamowite historie tych, którzy przeżyli dzięki schronieniu w zagłębieniu starego dębu lub w cmentarnej krypcie. Dzięki jej inicjatywie udaje się ocalić pamięć o ofiarach, choć nie jest to wygodne dla wszystkich.