Awokado: zakazany owoc?
Dla swojej rodziny Ahmed jest zdrajcą wiary. W ich oczach ten, kto od niej odstąpił, zasługuje nawet na śmierć. W reportażu odtwarzamy długie i ciężkie drogi czwórki muzułmanów, którzy postanowili żyć poza tradycyjną religią swoich krewnych.