Na rewersie mapy - Macron i Scholz w KijowieBlack Lives MatterCzarna rewolucja
Dlaczego w 2022 r. dyskryminacja osób czarnoskórych nadal jest tak powszechna? Rasizm widoczny jest w działaniach policji, czego symbolem jest morderstwo George'a Floyda w U.S.A i Adamy Traoré we Francji. Sprawiedliwości dociekają bliscy ofiar i ruchy obywatelskie typu Black Lives Matter. Ale porażająca większość nadal pozostaje obojętna.