Gimnastyka - Nadchodzi audio porno!TracksNiepełnosprawność i popkultura
W dzisiejszym odcinku spotykamy się z artystami i artystkami z niepełnosprawnością, którzy przełamują granice i bariery: czu to na wózku na half-pipe, czy jako gwiazdy estrady albo zamieniając swoje kule w skrzydła. OzN pokazują, co potrafią, domagają się inkluzji i świata bez barier.