Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaMuzyka pop a zmiany klimatyczneTracks
„Rewolucja nie dzieje się bez ścieżki dźwiękowej”. W świecie muzyki wielu otwarcie wspierało bitwy „Fridays For Future” przeciwko globalnemu ociepleniu, ale organizowanie i cieszenie się koncertem nigdy nie ma zerowego wpływu na klimat! Jakie są obowiązki artystów? Jak mogą wpływać na opinię publiczną? W „Tracks” znaleźć możecie m.in. komentarz legendarnego producenta Briana Eno.