Mahler i Mozart: Orchestre de Paris pod batutą Rebeki TongKoncert w Paryskiej Filharmonii
Mahler i Mozart – banał? Posłuchajcie, jak znane utwory mistrzów wykonała Orchestre de Paris pod batutą nagradzanej dyrygentki Rebeki Tong. Paryska Filharmonia zadrżała z zachwytu dla wirtuozerii tej ekipy!