Gimnastyka (intelektualna) - Kim Lee: Warszawska Drag QueenLegendy RockaThe Smiths
W latach osiemdziesiątych The Smiths zrewolucjonizowali scenę muzyczną dzięki unikalnemu i nowatorskiemu brzmieniu. Ich cztery albumy zainspirowały całe pokolenie muzyków. Przegląd historii angielskiej grupy alternatywnego rocka powstałej w Manchesterze w 1982 roku.