White Power
Każda z nich ma zaledwie 20 lat. Są w pełni zaangażowane w sprawę większą niż one same: ochronę naszej planety i jej ekosystemów. To sześć młodych aktywistek z różnych krajów, które próbują uchronić świat przed katastrofą: Luisa Neubauer, Léna Lazare, Anuna De Wever Van der Heyden, Adélaïde Charlier, Mitzi Jonelle Tan i Leah Namugerwa. Ich twarze znane są z mediów i portali społecznościowych, a ich działania inspirują młode osoby do działania. Co je łączy i jak widzą przyszłość? Film z lektorem.