GimnastykaDlaczego science fiction kocha lasery?
Kiedy Tesla wynalazł laser, nazwano go „promieniem śmierci” lub „promieniem śmierci”. Ale w rzeczywistości technologia ta jest teraz raczej używana do depilacji lub uszczelniania. Jednak od Gwiezdnych Wojen po "Marsjanie atakują" widzieliśmy, jak lasery rozrywają ludzi na strzępy i obracają ich w popiół: dlaczego science fiction ma obsesję na punkcie laserów używanych jako broń rażenia?