GimnastykaA gdyby e-sport narodził się w 1972 roku?
Stadiony pełne szalonych fanów, milionowe kontrakty i zaciekła rywalizacja: e-sport od lat jest już traktowany na poważnie, a niedługo może nawet zadebiutować na olimpiadzie. Pytanie jednak brzmi: jak i kiedy się narodził?