Być jak Dana Scully
Biały szum, aby lepiej skoncentrować się na pracy, różowy szum, aby uśpić dzieci, brązowy szum do medytacji… Po ASMR słuchanie szumu, bez melodii i rytmu, to nowy trend w społeczeństwie na skraju burn-outu. Czym właściwie jest hałas? I czy na pewno pomaga nam się zrelaksować?