Niemcy i rap: wielkie początki
W styczniu 1980 r. Sugarhill Gang po raz pierwszy występuje w niemieckiej telewizji i wykonuje utwór „Rapper's Delight”. Po tygodniu wkracza on na niemieckie listy przebojów i zostaje tam na długie miesiące. To zapowiedź potężnej hip-hopowej fali, która niedługo później zalewa Niemcy. W dokumencie spotykamy się z prekursorami Deutschrapu i breakdance'u.