Czy Irlandia się zjednoczy?Zabójstwo Thomasa Niedermayera
Zabójstwo niemieckiego biznesmena Thomasa Niedermayera przez IRA zapoczątkowało serię tragicznych wydarzeń. Jego żona, córka i zięć popełnili samobójstwo. Cała rodzina do dziś nie może otrząsnąć się z tej wielopoziomowej traumy. Spotkaliśmy się z wnuczkami Thomasa Niedermayera, które postanowiły przerwać milczenie.