Kolumbia: Powstanie plemienia NasaARTE Reportage
Dyskryminacja, nękanie i rasizm to dla rdzennego ludu Nasa niestety codzienność. Podczas pandemii koronawirusa w Kolumbii przedstawiciele plemienia nie byli nawet odpowiednio leczeni w szpitalach. Pandemia uwydatniła już od lat trwającą dyskryminację. Ta populacja, licząca 185 000 rdzennych mieszkańców, postanowiła przejąć kontrolę nad sytuacją: buduje barykady wokół swoich ziem, przeprowadza ścisłe kontrole ruchu, dezynfekuje miejsca publiczne. Ta strategia zaczyna powoli przynosić owoce...