RD Konga: Pensja w gotówceARTE Reportage
Jesteśmy przyzwyczajeni, że nasze pensje co miesiąc wpływają na konto. Nie wszędzie tak jest. W Demokratycznej Republice Konga, na obszarach oddalonych od miast, ludzie nadal dostają swoje pensje „do ręki”. Nie ma tam oddziałów banków ani internetu. Na konwoje z pieniędzmy często napadają gangi.