Ukraina: Wiosna w Kijowie
W USA prawdopodobieństwo zgonu w trakcie porodu jest dla Afroamerykanek 3-krotnie wyższe niż dla białych kobiet. Średnio w amerykańskich placówkach medycznych kobieta oczekująca na poród ma okazję odbyć z personelem medycznym jedynie 3-minutową: czy słychać bicie serca dziecka, ile wynosi ciśnienie... Znanych jest wiele przypadków, gdy kobieta sygnalizuje, że nie czuje się dobrze, a nikt jej nie słucha. Niestety w USA zdarza się to o wiele częściej kobietom czarnoskórym niż białym. Historia Amber, która zmarła na sali porodowej z powodu rzadkiej choroby krwi, jest symbolem tej smutnej rzeczywistości w Stanach Zjednoczonych.