Ukraina: Wiosna w Kijowie
18-letnia Julia stała się uchodźcą klimatycznym, gdy we wrześniu 2020 roku jej rodzinny dom w stanie Oregon zniknął w płomieniach. Latem tego roku płonęła zachodnia część USA. Była to największa fala pożarów od 33 lat. Tylko w bieżącym roku Amerykę Płn. nawiedziło aż 50 tys. pożarów, które strawiły 8 mln hektarów lasu. Obecnie 6 na 10 Amerykanów przyznaje, że boi się zmian klimatu. Czy fakt ten zaważy na wynikach wyborów prezydenckich?