Ukraina: Wiosna w Kijowie
Filipiny wprowadziły jeden z surowszych lockdownów na świecie. Od ponad 8 miesięcy 106 milionów Filipińczyków żyje w zamknięciu, a za naruszenie ograniczeń autorytarny rząd Rodriga Duterte grozi surowymi karami. Jednak pomimo tego nie udaje się powstrzymać pandemii. Gospodarka Filipin pogrąża się w kryzysie.