Ukraina: Wiosna w Kijowie
W nocy z 18 na 19 sierpnia 2020 roku młodzi malijscy pułkownicy obalili niepopularnego prezydenta Ibrahima Boubacara Keita. Kilka dni później zapowiedzieli sformowanie cywilnego rządu przejściowego i zorganizowanie nowych, wolnych wyborów. By Mali stało się spokojnym krajem trzeba jednak więcej. Tamtejsza armia jest regularnie atakowana przez dżihadystów, którzy za cel obierają sobie obozy wojskowe i konwoje i zabijają dziesiątki ludzi.