„La boxeuse amoureuse”
W 2017 roku francuski pianista Arthur H zaprezentował nowy utwór „La Boxeuse amoureuse” („Zakochana bokserka”). Towarzyszył mu niezwykły klip z udziałem znakomitego duetu tancerskiego: Marie-Agnès Gillot i Roschdy'ego Zema. Trzy lata później muzyk i tancerka powrócili do utworu i uczynili z niego pełnowymiarowy spektakl.