Ukraina: Wiosna w Kijowie
Zrujnowane budynki, potrzaskane fasady, dziurawe dachy – Bejrut, podobnie jak cały Liban, nie jest w stanie uratować wszystkich swoich historycznych budynków. Czyhają na nie chciwi deweloperzy, którzy chcą je wyburzyć, by w ich miejsce wybudować biurowce i mieszkania. Tym planom sprzeciwiają się prywatni inwestorzy – pasjonaci historii i architektury.