Re: Kompleksowa medycyna dla każdego
W Niemczech ludzie między 18. i 24. rokiem życia są statystycznie najbardziej narażeni na ubóstwo. Ten problem dotyczy około 1/4 z nich. Pandemia koronawirusa jeszcze pogorszyła ich sytuację. Co robić w tej sytuacji i kto powinien im pomóc? Wybraliśmy się na miejsce, by to zbadać.