Re: Polska, ratownicy na wschodniej granicy
Kryzys humanitarny, który rozpoczął się przy polsko-białoruskiej granicy jesienią, spotkał się z obojętnością władz państwowych i europejskich. Na pomoc wycieńczonym i wychłodzonym migrantom ruszyli wolontariusze. Spadła na nich cała odpowiedzialność za ratowania ludzkich żyć w przygranicznych lasach. Jak wielkie to wyzwanie przekonaliśmy się, gdy udaliśmy się na miejsce. Naszymi przewodniczkami były aktywistki „Medyków na Granicy” i „Ocalenia”. Pozwoliły nam uczestniczyć w akcji ratunkowej, żebyśmy mogli pokazać Wam, jak naprawdę wygląda kryzys humanitarny i jak heroicznej postawy wymaga pomoc migrantom.