Viktor Orbán kontra Europa
To walka o władzę i miliardy: od lata 2020 roku większość krajów UE walczy o uwarunkowanie alokacji środków unijnych. Tylko ci, którzy przestrzegają praworządności, powinni w przyszłości otrzymywać pieniądze. Premier Węgier Viktor Orbán gwałtownie protestuje. Swoim wetem pogrąża UE w głębokim kryzysie. Kronika kryzysu w kwestii praworządności między Węgrami ultrakonserwatywnego Viktora Orbána a Unią Europejską.