Violeta Parra Meets JazzJazzowy hołd dla artystki
Émiliano Gonzalez Toro i kilku innych muzyków jazzowych postanowili oddać niezwykły hołd chilijskiej pionierce folku latynoamerykańskiego Violecie Parra. W pięćdziesiątą rocznicę jej śmierci zorganizowali kameralny koncert nad brzegiem zatoki Arcachon.