Niedźwiedź kodiacki - gigant z Alaski
Alaska to raj dla niedźwiedzi. Ale i tu odczuwalne są skutki kryzysu klimatycznego. Przetrwanie niedźwiedzi zależy głównie od ilości dzikiego łososia dostępnego w regionie, a tu zachodzą poważne zmiany. W dokumencie śledzimy różne populacje niedźwiedzi, by zrozumieć, z jakimi konsekwencjami antropocenu przyszło się im mierzyć i jak będzie wyglądała ich przyszłość.