Chiny: paradoks WuhanARTE Reportage
Kto mówił o Wuhan przed Covidem? Kto wiedział, że to miasto wielkie jak Nowy Jork i przemysłowy port nad rzeką Jangcy? Oczy całego świata zwróciły się na Wuhan dopiero wtedy, gdy ogłoszono, że to stamtąd wywodzi się pandemia. W ciągu roku, miasto stało się synonimem koronawirusa i tematem teorii spiskowych.