Ukraina: Wiosna w Kijowie
Są ich tysiące. Wszyscy wyobrażają sobie Anglię jako ziemię obiecaną. Ziemię, od której dzieli ich pasmo morza. Dla przemytników ich przeprawy to żyła złota. Poznajemy historię Irańczyka Alexa i Sudańczyka Sultana. Desperacja, by dostać się do Anglii popycha ich do skrajnych czynów: poświęcenia wszystkich oszczędności czy próby przeprawy przez kanał La Manche rowerem wodnym. Takich historii latem 2020 roku było bezprecedensowo dużo.