Piękne obietnice
W 2016 r. Lukas Achermann zdecydował się opuścić Lucernę i wyruszyć na spotkanie swoich marzeń. Chce założyć agencję turystyczną nad brzegiem jeziora Bajkał we wschodniej Syberii. Jednak nadejście pandemii i wybuch wojny krzyżują jego plany.