Górscy buntownicy40 lat kultury snowboardu
Co dziś dzieje się z pionierami snowboardu, punkami i celebrytami, którzy zapoczątkowali rewolucję w sportach zimowych? Czy buntowniczy duch z dawnych lat wciąż w nich żyje? Wyruszyliśmy na spotkanie snowboardowych ikon, by to sprawdzić.