Ona i ja
Nicole Orlandi jest pierwszą transpłciową Szwajcarką, która w wieku ponad 50 lat została mistrzynią świata w judo. Śledzimy jej drogę ku zwycięstwu i rozmawiamy z nią o szacunku, spełnieniu i poszukiwaniu swego miejsca w świecie.