Wielka potrzeba miłości
Wszyscy bohaterowie tego reportażu ważą powyżej 100 kilogramów. Z powodu wagi są nagminnie marginalizowani i dyskryminowani, zarówno prywatnie, jak i publicznie. A jak wygląda ich życie intymne? 4 kobiety i 2 mężczyzn postanowiło złamać tabu i opowiedzieć o tym, czego doświadczyli poszukując miłości.