Upadek Credit Suisse
Szwajcarskie banki mają opinię rozważnych i godnych zaufania, również w niespokojnych czasach. Ale 15 lat po akcji ratunkowej tamtejszego rządu chroniącej od upadku bank UBS, pod koniec 2023 r. trzeba było ratować potężny bank Credit Suisse. Zrobił to właśnie UBS, przy ponownym wsparciu państwa. Jak do tego doszło i jak to rzutuje na wiarygodność szwajcarskiego systemu bakowego?