Moje dziecko jest genialne
Od najmłodszych lat samodzielnie piszą i czytają. Bez wysiłku wykonują skomplikowane obliczenia, w lot chwytają nowe zagadnienia i interesują się rzeczami, o których ich rówieśnicy nie mają pojęcia. Dzieci z wysokim potencjałem intelektualnym przodują we wszystkim, czego się podejmują. Ale jaka jest druga strona medalu? Czy bycie ponadprzeciętnie inteligentnym ma tylko same zalety?