Szwajcaria?
W ostatnim odcinku swojej humorystycznej serii krótkich opowieści o Szwajcarii, francuski komik David Castello-Lopes zadaje istotne pytanie: dlaczego Szwajcaria kojarzy się nam z czekoladą? Mimo że na zboczach tamtejszych gór próźno szukać kakaowców, to wyrabiana z ich ziaren czekolada jest przedmiotem szwajcarskiej dumy. Jak to możliwe?