Szwajcaria?
W kolejnym odcinku swojego humorystycznego cyklu poświęconego Szwajcarii, francuski komik David Castello-Lopes udaje się do Ticino, żeby wyjaśnić dlaczego w tym jedynym szwajcarskim kantonie mówi się po włosku, a nie po niemiecku czy francusku.