Dlaczego Szwajcaria jest taka bogata?
Jak to możliwe, że państwo tak małe jak Szwajcaria, praktycznie pozbawione surowców naturalnych, jest jednym z najbogatszych na świecie? Odpowiedź leży w długiej, ponad 500-letniej historii rozwoju gospodarczego kraju. Połażenie geograficzne, neutralność polityczna, wysoki poziom edukacji, wykorzystanie zasobów, ale także imigracja - to czynniki sprzyjające bogaceniu się Szwajcarii.