Jeśli nie paliwa kopalne, to co?
Obecny kryzys geopolityczny jasno pokazuje jaką pułapką dla gospodarki - nie wspominając o klimacie - jest nasze uzależnienie od paliw kopalnych. Na szczęście istnieją już alternatywne rozwiązania. Wiele z nich wprowadzanych jest w Szwajcarii w budownictwie, komunikacji i w sektorze energetycznym.