Czy narkotyki mogą leczyć?
Czy substancje zawarte w takich nielegalnych środkach jak LSD, magiczne grzybki czy pigułka gwałtu zostaną wkrótce dopuszczone do użytku w leczeniu depresji, uzależnień czy stanów lękowych? W Szwajcarii, która przoduje w badaniach nad właściwościami tych substancji, kilka lat temu zalegalizowano ich wykorzystanie w testach klinicznych. Ich wyniki napawają tamtejszych psychiatrów optymizmem.