Stan wyższej konieczności
Zbliżenie na kulisy dwóch procesów sądowych, jakie wytoczono w Szwajcarii młodym aktywistom klimatycznym. Zaniepokojeni zmianami klimatycznymi, chcąc zwrócić uwagę społeczeństwa i polityków na ten palący problem, oskarżeni podjęli nielegalne działania. Czy powoływanie się na stan wyższej konieczności usprawiedliwia ich postępowanie?