Tajne oblicza Szwajcarii – odc. 5SCL- genewskie zaplecze Cambridge Analytica
W 2015 r., brytyjska firma Cambridge Analytica wykorzystała dane z profili fejsbookowych ponad 87 milionów użytkowników, w celu wpłynięcia na decyzje wyborcze obywateli. Dane te umożliwiły stworzenie dokładnych portretów osobowych wyborców i przeprowadzenie precyzyjnie ukierunkowanej kampanii politycznej.