Tajne oblicza Szwajcarii – odc. 3Izrael, słucham!
W 2013 r. Szwajcaria wybrała izraelską firmę Verint jako dostawcę oprogramowania do podsłuchu telefonicznego na potrzeby policji i sądów. Decyzja wywołała spore zaniepokojenie, bo założycielem Verintu jest były agent Mossadu, a firma miała kontakty z amerykańską agencją NSA i była zamieszana w aferę podsłuchową w USA. Czyżby Szwajcaria była na podsłuchu Izraela?