Płeć duszy - odcinek 2Osoby transpłciowe w Szwajcarii
U osób transpłciowych, płeć przypisana im przy urodzeniu różni się od tej, z którą się identyfikują. Badanie przeprowadzone przez Transgender Network Switzerland pokazuje, że wiele osób decydujących się na tranzycję traci pracę. Również liczba samobójstw jest w tej grupie znacząco wyższa w stosunku do ogółu populacji.