Płeć duszy - odcinek 1Osoby transpłciowe w Szwajcarii
U osób transpłciowych, płeć przypisana im przy urodzeniu różni się od tej, z którą się identyfikują. Autorzy tego dwuczęściowego reportażu śledzą losy kilku z nich. Bohaterką tego odcinka jest Andrea von Aesch, która urodziła się jako chłopiec, ale od zawsze czuła się dziewczynką. Jej zdaniem, tym co stanowi o tożsamości człowieka jest jego dusza, nie ciało.