Prywatne loty, co za luksus!
W ostatnich latach znacząco wzrosła liczba lotów prywatnymi samolotami. W związku z Covidem, do zwyczajowych pasażerów - czyli światowych bogaczy – dołączyli biznesmeni podróżujący dotychczas pierwszą klasą. Odbija się to negatywnie na środowisku naturalnym.