Bunkier dla wszystkich
Szwajcaria jest krajem prawdopodobnie najlepiej przygotowanym na ewentualną katastrofę nuklearną. W publicznych i prywatnych bunkrach przeciwatomowych rozsianych na terenie kraju schronienie znaleźć może 9 milionów osób. I choć decyzję o ich budowie z dzisiejszej perspektywy, w obliczu wojny w Ukrainie, można uznanać za przezorną i dalekowzroczną, to przez lata była ostro krytykowana.