Moje miejsce jest bliżej natury
Trójka młodych ludzi rozczarowanych pracą „biurową” decyduje się na radykalną zmianę. Alex, pracujący jako ilustrator, postanawia zostać leśnikiem, Veronica zamienia liceum na pracę w stajni, a Federico chowa do szuflady dyplom architekta, by zająć się ogrodnictwem. Szansę na pracę bliżej natury, daje im nauka w centrum szkolenia zawodowego - Centro Professionale del Verde w Mezzanie.