Wojowniczki
Minęło dopiero 50 lat, od kiedy Szwajcarskie kobiety otrzymały prawo głosu. Dla 18-letniej Kelly wydaje się to niewyobrażalne. Postanowiła wyruszyć w poszukiwaniu Szwajcarek, które pamiętają czasy, w których kobieta musiała liczyć na mężczyznę, żeby otworzyć konto w banku, albo musiała rezygnować z kariery ze względu na swoją płeć. Portrety zaangażowanych kobiet w latach 1971 - 2021.