Spotkania z historiąIndyjskie tkaniny: prehistoria fast fashion
Co mówią o naszym świecie indyjskie tkaniny? Wraz z historyczką Noémie Étienne wracamy do XVIII wieku, by przyjrzeć się tym materiałom w kwiatowe desenie, które gościły w europejskich domach. Co mówią nam o ówczesnym handlu? W jaki sposób utrwaliła się na nich historia niewolnictwa?