Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaSpotkania z historiąBarykada
Paryż, 12 maja 1588: Tak zwany „dzień barykad” wyznacza punkt kulminacyjny Wojen Religijnych, które sprzeciwiały się katolikom i protestantom w XVI-wiecznej Francji. Podżegani przez Ligę Katolicką paryżanie gromadzili śmieci i beczki pełne kamieni, aby zablokować drogę wojskom króla Henryka III.